wtorek, 24 stycznia 2012

Birthday!

Dzisiaj o 13:45 wybiło równe 18 lat od moich narodzin!
Ile się przez te lata działo! Aż nie sposób wszystkiego wspomnieć.

Cieszy mnie to, że dorastałem jeszcze w erze nie opanowanej przez komputery. Jako dziecko najważniejsze były dla mnie zabawy z kolegami. Teraz gdy wyjdę na ulicę nie widzę żywego ducha. Wszyscy znajomi są już dorośli, a podwórkowa bramka nie jest już obijana piłką. Nawet huśtawki, na których się tyle czasu spędzało zaczynają rdzewieć.
Na szczęście mam z kim powspominać dawne czasy i to mnie cieszy!

No nic. Zrobiło się trochę refleksyjnie. Czas wrócić do rzeczywistości no i moich urodzin.
Od samego rana mam świetny humor. Będą w szkole co chwile słyszałem z różnych stron "Najlepszego". Pewnie większość moich znajomych ma ustawione przypomnienia na Facebooku albo mieli już zajęcia na komputerach i zdążyli sprawdzić :D Ja też mam problem z zapamiętaniem urodzin. Pamiętam może z 5 dat, więc rozumiem to doskonale.




Zasiądę sobie za chwilkę przed telewizor i napije razem z rodzicami pierwszego browarka.
No dobra, pierwszego legalnego browarka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz