czwartek, 21 czerwca 2012

Dzień deskorolki!

Dzisiaj 21 Czerwca. Dla znacznej większości ludzi na świecie jest to po prostu pierwszy dzień lata, a czasem nawet i o tym zapominają. Jednak dla wszystkich deskorolkowców jest to wielkie święto, gdyż 21 Czerwca został ogłoszony Światowym Dniem Deskorolki!
Szczerze mówiąc nie obchodziłem jakoś hucznie tego dnia. Rzecz jasna, że pojeździłem troszkę na deskorolce ale nie pojechałem nawet na pobliski skatepark. Raz, że jest za ciepło, a dwa, że czasem miło jest znowu spędzić trochę czasu w miejscu gdzie zaczynałem swoją przygodę z tą zajawką. Przypomniały mi się te godziny, które spędziłem na tym kawałku asfaltu katując nowe tricki, zanim jeszcze postawili skatepark w sąsiedztwie. Poza tym jeśli ktoś poważnie jest w to wkręcony, to nie świętuje tylko tego dnia ale jeździ jak najczęściej tylko może, a to święto jest wyznacznikiem ile lat już spędził z deską.

Zapomniałem dziś zrobić zdjęcia tego miejsca ale jutro może mi się uda i po prostu zedytuję posta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz