piątek, 3 sierpnia 2012

Piątkowy deser!

Naszła mnie dzisiaj po południu ochota na lody ale jakieś naprawdę oryginalne. Mama znowu okazała się kopalnią wiedzy o kuchni i dała mi podpowiedź. Zrobiliśmy mus malinowy. Bardzo łatwy i szybki do przyrządzenia. Proporcje są raczej sprawą indywidualną, a sposób przygotowania wygląda następująco.

Zamrażamy maliny w całości, lub wyciągamy już zamrożone. Następnie miksujemy je w blenderze na "papkę". Dodajemy do tego banana, który sprawi, że mus nie będzie miał konsystencji soku, a troszkę zgęstnieje. Na dodatek nie będzie trzeba wszystkiego dosładzać, bo banan sam w sobie jest słodki. Wkładamy jeszcze raz wszystko do zamrażalnika i czekamy około 15 minut. Deser gotowy!


4 komentarze:

  1. Na początku zobaczyłam zdjęcie i pomyślałam, że na deser zajadasz chłodnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat sezon malinowy, malin jest nadmiar, także to świetna sprawa będzie zrobić coś takiego pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdzie malin nei mogę dostać! Jedynie widziałam w Lidlu mrożonki :/

    OdpowiedzUsuń