piątek, 19 października 2012

Najwyższy czas!

Stało się! Oświęcim doczekał się dłuuuuugo obiecywanego skate parku z prawdziwego zdarzenia. Batalia o ten park była prowadzona z władzami miasta, odkąd moje deskorolkowe życie pamięta, czyli już kilka dobrych lat, a przypuszczam, że i tak jeszcze długo przed moimi początkami.
Niewielu pierwszych pomysłodawców nadal jeździ. Z pewnością to dzięki ich wytrwałości w dążeniu do celu, dzisiejsza młodzież będzie miała gdzie trenować zajawkę. Jestem tym ludziom ogromnie wdzięczny za ich opór i nieustępliwość.
Realizacją projektu zajmie się firma TechRamps, która ma również swoje skateparki w okolicznych miejscowościach. Miałem przyjemność jeździć już na wielu parkach tych firm i muszę przyznać, że naprawdę znają się na swojej pracy i nie robią tego od "wczoraj". Zdjęcia z budowy już nakręcają, a mam wrażenie, że efekt końcowy będzie naprawdę mocny! Mam nadzieję pojeździć na nim jeszcze w tym roku :)



2 komentarze:

  1. To świetnie! Byłam ostatnio w Twoim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna inicjatywa i fajnie, że się udało :) słyszałam już o wielu bojach o skateparki :)

    OdpowiedzUsuń