czwartek, 15 listopada 2012

"Bling Bling!"

 Ostatnimi czasy ubierając się do szkoły, czy na imprezę, czułem niedosyt płynący z moich fitów. Czegoś w nich brakowało i dopiero niedawno wpadłem, że są to dodatki! Oprócz zegarka, co zresztą powinno być obowiązkiem u faceta, nie mam absolutnie nic, co mógłbym założyć czy to na szyję, czy na rękę.
 Zrobiłem dzisiaj rundkę po sieciówkach ale wszystko co znalazłem skupia się na motywie różańca, lub zwykłych "koralików". Nie mówię już o tandetnych centymetrowych łańcuchach. Na takie kajdany nigdy nie znajdzie się miejsce w mojej garderobie.
 Wracając do domu pomyślałem, że przecież na pewno są jakieś sklepy internetowe oferujące niebanalne rozwiązania dodatków. Póki co natknąłem się tylko na firmę Good Wood z New Jorku, która jest dosyć sławna na świecie. Wielu celebrytów sięga po produkty tej firmy. Niestety ceny są proporcjonalne do sławy tego brandu.
Pytanie i prośba do Was! Może natknęliście się na jakieś ciekawe pomysły naszych rodzimych projektantów? Jeśli coś przykuło Waszą uwagę, będę bardzo wdzięczny, jeśli znajdę linki w komentarzach :)




4 komentarze:

  1. it's a nice stuff

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może poszukaj na www.pakamera.pl w zakładce ON :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam polskich sklepów, ale inspiracje polecam ze stylówki Rickyego: http://www.youtube.com/user/rickyrichardstv?feature=results_main pierwszy facet na którym podobają mi się dodatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Geniales. Gracias por compartir. Quiero invitarte a conocer un poco de mi país en estas increibles fotografias, muévete a verlas, valen la pena. Besos y besos.

    OdpowiedzUsuń