czwartek, 8 listopada 2012

Nowa fryzura

Jak co blisko dwa miesiące, odwiedzam swojego fryzjera. Zawsze tylko skracałem i nic ciekawego z moimi włosami nie robiłem. Teraz jednak postawiłem na coś innego. Mianowicie góra dłuższa, a naokoło krótko. Efekt jak najbardziej mi się podoba i myślę, że dobrze mi zrobi taka delikatna zmiana. Poza tym świetnie się czuję, w krótkich włosach!
Zdjęcia może nie odzwierciedlają dokładnej fryzury ale myślę, że choć trochę widać, jaką zmianę poczyniłem :)

Before: 


After:


5 komentarzy:

  1. Pasuje Ci :)
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  2. much better after
    i'm following by gfc here you are my blog
    could you like to follow each other

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że bardzo miło czyta się Twój blog. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń