wtorek, 29 stycznia 2013

W poszukiwaniu perfum!

Około raz na rok staję przed wyborem perfum. Te, które teraz używałem, powoli zaczynają mi się kończyć i aktualnie jestem na etapie krążenie po Douglasach i Sephorach. Poszukuję zapachu na co dzień i od święta, bowiem budżet licealisty, nie pozwala na posiadanie kilku zapachów, na różne okazje.
Zakochałem się w Chanelach, które jako jedyne z przedstawianych mi pachnideł z serii "sport", zapadły w pamięci. Cena też jest przyzwoita, +/- 400 zł za 100 ml.
Pomyślałem, że zbiorę małą liste zapachów i sprawdzę tylko te polecone, bo takie szukanie po omacku mogłoby mi zająć wieki.

Kieruje pytanie do panów, odwiedzających mojego bloga:
JAKIE ZAPACHY MOGLIBYŚCIE MI POLECIĆ DO SPRAWDZENIA?

Oraz prośbę do kobiet, których zdanie też jest piekielnie ważne :)
JAKI PERFUM PRZYKUWA WASZĄ UWAGĘ NAJBARDZIEJ?

21 komentarzy:

  1. Polecam Paco Rabanne 1 million :) Mój znajomy niedawno tak pięknie i intensywnie pachniał, że zapytałam co to! Zapach specyficzny, ale idealny dla faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "JAKI PERFUM PRZYKUWA WASZĄ UWAGĘ NAJBARDZIEJ?"

    OMG :/ zamiast imprezowania i krążenia po centrach handlowych spędzaj więcej czasu przy książkach, bo z taką znajomością języka polskiego maturę oblejesz na bank

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nie mogę użyć własnego określienia perfum? Nawet jeśli są one niepoprawne gramatycznie? Nie piszę dyktanda człowieku!

      Usuń
    2. Rajcuje Cię błędne pisanie??? :/
      Z tego co pamiętam ze szkoły odmiana słów jest jedna i nie tworzy się własnych wersji. A zasady poprawnej polszczyzny obowiązują zawsze nie tylko w dyktandach ;)

      Usuń
  3. Ja lubię Higher Diora,zapachy męskie Cavalli,praktycznie wszystkie.
    Poza tym polecam świetnego bloga o zapachach Marcina Budzyka, świetnie pisze, może Ci się coś spodoba?
    http://www.niemuzycznapieciolinia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej moją uwagę przykuwa ( ale tylko na moim mężczyźnie, bo pachną wtedy zabójczo):
    Aqua di Gio Giorgio Armani i Fahrenheit Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie armani code - cudowny! z tego co pamiętam z givenchy były jakieś ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "cena też przyzwoita" no bardzo zwłaszcza jak na budżet licealisty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,
    a jaki konkretnie zapach Chanel wąchałeś?
    Z doświadczeń własnego nosa mogę polecić Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme. Jeśli szukasz w ogóle męskich perfum tej rodziny to zerknij tutaj: http://www.niemuzycznapieciolinia.pl/2012/03/ranking-perfum-sportowych-dla-mezczyzn.html
    Zrobiłem krótkie podsumowanie męskich perfum sportowych z tamtego roku.
    Natomiast jeśli chwilę poczekasz, to niebawem w Polsce pojawi się nowa Prada - Luna Rossa. Wspaniały sportowy zapach. Dużo lepszy od Chanel.
    Pozdrawiam.

    Ps. To nie dyktando, ale "perfumy" bardziej przystoją.

    Czołem i dobrych perfumeryjnych wyborów, Marcin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dolce & Gabbana " The One for men" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem kobietą w Twoim wieku ale nigdy nie dałabym tyle kasy za perfumy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Gucci guilty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z mojej damskiej perspektywy - Acqua di Gio - Armani i One Milion Paco Rabanne - dwa dosyć różne zapachy, Armani świeży i bardzo piżmowy, One Milion mimo iż może straszyć dosyć kiczowatym opakowaniem, to pachnie bardzo uroczo, słodko.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli szukasz BARDZO mocnych perfum, gdzie wchodząc do jakiegoś pomieszczenia NIE ISTNIEJĄ INNE ZAPACHY tylko TY to polecam - Thierry Mugler B Men - bardzo ciężki zapach, kadzidlany, nie da się tego tak pisemnie wytłumaczyć ;D
    Jeżeli szukasz ciężkich perfum ale raczej dziennych, to polecam Dolce&Gabbana Pour Homme - zapach klasyk, ale na każdym pachnie inaczej, zapach duszący ale całkowicie inny od wszystkich.
    Cena zależy oczywiście od tego, gdzie kupujesz perfumy, ja polecam iperfumy.pl albo normalne drogerie typu rossmann itp. napewno nie sephora, douglas ;p
    rav

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B Men, zgadzam się w 100 % ale d&g to porażka, zerowa trwałość ...
      Mimi

      Usuń
  13. Ja polecam Yves Saint Laurent - La nuit de l'homme (flakon wygląda jak śruba).

    OdpowiedzUsuń
  14. Chanel "Bleu" - cudo <3

    OdpowiedzUsuń