środa, 21 grudnia 2011

Coś nowego

Dałem się namówić na założenie bloga. Przyznam, że byłem dość sceptycznie nastawiony ale czemu by nie spróbować :) Jak na razie jestem mile zaskoczony techniczną stroną witryny. Bardzo ciekawy, a zarazem prosty interfejs. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Jako, że jestem tu nowy dobrze by było, gdybym się wszystkim przedstawił. Nazywam się Piotr. W styczniu stuknie mi 18 wiosen (tak wiem, gówniarz ze mnie :D). Chyba jak każdy normalny licealista (btw. chodzę do II liceum o profilu matematyczno-informatycznym) lubię dobre imprezy i nie specjalnie przejmuję się nauką. Jaram się streetwearem i sam też staram zakładać na siebie niekoniecznie pierwsze lepsze ciuchy, wyjątkiem może być leniwa sobota po energicznym piątku ale to chyba zrozumiałe. Nie lubię sportów drużynowych, ani tych które wymagają jakichś stałych treningów. W zakresie sportu lubię mieć wolną rękę, zatem w wolnych chwilach uderzam z deską pod pachą na pobliski skatepark, bez żadnego parcia, że muszę. Słucham generalnie polskiego hip hopu ale wiadomo, że na bigiel wybiorę coś bardziej "pod nóżkę". 

Wygląda na to, że wejście na salony mam za sobą. Gdyby ktoś chciał coś więcej wiedzieć to można pytać, ja nie gryzę :)

Tutaj moje podglądowe zdjęcie dla ciekawskich. Mordki niestety nie widać ale na dniach postaram się wrzucić jakiegoś faceshoota. 


Pozdrówki i do zobaczenia przy kolejnych wpisach!

1 komentarz: