czwartek, 22 grudnia 2011

Wigilia klasowa

Chyba każdy, będąc w szkole średniej uczestniczył w takiej wigilijce. Jest to według mnie bardzo fajna tradycja. Wprowadza w świąteczny nastrój, można się nieźle pośmiać przy składaniu sobie wzajemnych życzeń, a na dodatek lekcje przepadają lub, tak jak w moim wypadku nie ma ich w ogóle. Jednak najlepsze są i tak prezenty :). Prezenty raczej symboliczne bo ustaliliśmy, że do 30 zł ale dla mnie to dobra okazja, żeby poszerzyć swoją kolekcję płytową. W tym roku koleżanka, która mnie wylosowała musiała podpytać kumpli co lubię i jakiej płyty jeszcze nie mam, bo dostałem płytę, którą tak naprawdę po nowym roku chciałem kupić, lepiej dla mnie. Hajsik zostanie na sylwestra :D 

DDK RPK + słodkości

Życzę wszystkim mile spędzonego popołudnia oraz wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz