piątek, 3 lutego 2012

Przygotowania!

Od dwóch dni w moim domu trwają przygotowania do jutrzejszego przyjęcia z okazji moich osiemnastych urodzin. Będzie duuużo jedzenia, dużo dobrego jedzenia. W menu przewidywane są m.in.
-2 sałatki
-zupa cream z dyni
-karkówka
-śledziki
Nie zabraknie oczywiście tortu czekoladowego :)
Niestety trzeba wszystko przygotować, stąd dziś odpuściłem sobie szkołę i pomagałem mojej mamie. Najważniejszym przygotowaniem był dobry i długi sen, stąd wstałem dopiero o 11. Wiadomo, że lepiej od mamy nie gotuję ale pół składniki przygotować mogę, więc moim zadanie było pokrojenie wszystkiego, co było mamie potrzebne. Ogarnąłem też syf w swoim pokoju i jak któryś z dziadków chciałby "zobaczyć jak wnusio dba o pokój" nie będę musiał się wstydzić :D

Miałem dzisiaj w planach wyjście do pubu z kumplem ale niestety nie dał rady. Zresztą jest tak zimno na zewnątrz, że tułanie się autobusami nie było najlepszym pomysłem. Obejrzę może film i jakoś to będzie.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz