wtorek, 13 marca 2012

Zagipsowany

Miałem dzisiaj wizytę u ortopedy, ponieważ od około 2 tygodni bolała mnie kość w prawej ręce, w nadgarstku, co dziwne tylko jedna. Ruszać łapką mogłem normalnie, no ale przy pewnych czynnościach dawała się we znaki.
Miałem nadzieję, że doktor tylko obejrzy i powie żeby czymś ją smarować ale nie! Odkrył, że to jakiś wyrostek, czy stan zapalny wynikający z przemęczenia. Tak więc od dzisiaj jestem pozbawiony prawej ręki na okres 10 dni. Plus jest taki, ze nie dam rady trzymać w ręce długopisu, a tym bardziej notować na lekcjach, więc najbliższe 10 dni w szkole będą się sprowadzały do samego chodzenia.


Pomimo tego, że jest to dosyć krótki post, to pisałem go straaaasznie długo :D

3 komentarze:

  1. Uuuu no to nieźle! Czekaj, jak będziesz musiał przepisywać lekcje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście koleżanki z klasy mają skanery, a ja mam drukarke :D

    OdpowiedzUsuń