sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych Świąt!

Właśnie wróciłem z poświęconymi jajcami, hehe. W domu już względnie wszystko ogarnięte, mama jeszcze krząta się po kuchni ale jak na razie nie woła "Piotreeeeek, pozwól na chwilę". Mogę spokojnie posiedzieć przed komputerem. Wydaje mi się, że święta już się u mnie zaczęły. Zrobię sobie zaraz kozacką kawę i poserfuje po newsach w internecie. Pogoda o dziwo też dopisuje i nawet rozkminiałem przez chwilę, że może na deske uderzyć ale po chwili uświadomiłem sobie, że kilka godzin słońca nie osuszy parku po paru dniach opadów, zostaję więc w domku.

Dobra! Przejdźmy do sedna. Życzę wszystkim wesołych i szczęśliwych świąt Wielkanocnych, spędzonych w miłym gronie oraz lanego poniedziałku, oczywiście nie mimo woli, bo to nie o to chodzi przecież :>

Alleluja kurde!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz