sobota, 30 czerwca 2012

Problemik!

Do tej pory zabieranie okularów na melanże było dla mnie czymś normalnym. Wiadomo, że teraz podczas lata dłużej świeci słońce, a jeśli grana jest impreza plenerowa albo jakaś działka, to taki gadżet jest jak najbardziej przydatny. Znałem historie o złamanych, zgubionych okularach na imprezach ale zawsze wydawało mi się to odległe. Niestety mnie też to dopadło i po wczorajszej imprezie nie wiem dokładnie jak ale został mi z okularów tylko jeden zausznik.

Szybciutko muszę zrobić rundkę po sklepach, bo zostałem bez okularów, a już pojutrze wyjeżdżam na wakacje!


Chcecie rady? Nie zabierajcie okularów na melanże, a jeśli już to pilnujcie ich jak oka w głowie!

1 komentarz:

  1. uuuu... to fakt, lepiej nie zabierać okularów na impreze:d

    OdpowiedzUsuń