środa, 18 lipca 2012

My own longboard project!

No! Nareszcie mam zajęcie na kilka dni! Wziąłem się dzisiaj za swojego własnego longboarda. Pomysł wpadł mi do głowy całkowicie przypadkiem. Początkowo miałem zrobić cruisera ale miałem taki ładny i spory kawałek sklejki, że postanowiłem go nie marnować na coś tak malutkiego. Teraz jestem pewien, że dobrze postąpiłem. Longboard zaczyna nabierać kształtów i już oczyma wyobraźni widzę siebie czillującego przy zachodzącym słońcu!

Jestem entuzjastycznie nastawiony i pełen chęci. Dzisiaj zająłem się wycinaniem blatu i chyba wyszedł mi całkiem przyzwoicie. Jest już wyszlifowany i czeka tylko na dziurki pod trucki i grip. Będę musiał kupić dwa kingpiny, bo niestety wszystkie się połamały, no i papier. Wydatek rzędu 40 złotych. Nie jest to dużo, biorąc pod uwagę, że ceny gotowych longboardów wahają się w okolicach 500 zł! Jeśli jutro się przyłożę, może uda mi się go skończyć!


3 komentarze:

  1. czekam na efekt koncowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny. Wakacje to są dopiero u Ciebie. Już lubię Twój styl tylko czemu jestem tu pierwszy raz ?
    Bede wpadać. Odwiedzaj mnie czasem.
    Pozdro. Koka-inna.

    p.s. W końcu jakiś chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń