poniedziałek, 27 sierpnia 2012

New shoes!

Właśnie tak! Kupiłem nowe buty. Odbiegają stylem zupełnie od wszystkich, które mam w garderobie. Nastawiałem się na buty tego typu już jakiś czas i w końcu udało mi się znaleźć takie jakie chciałem! Żałuję, że nie znalazłem ich przed wakacjami, bo zakładałbym je często na upalne dni. Mam jednak nadzieję, że trafi się jeszcze ku temu okazja. Mogą być elementem stroju, gdzie obowiązkowa jest koszula, np. zbliżający się początek roku szkolnego. Na sto procent będę je także zakładał na zwykłe spotkanie ze znajomymi lub po  prostu jako codzienne buty.  Ciekawi mnie Wasza opinia na ich temat :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo uniwersalne :) Hmm.. Myślałam, że tylko kobiety uwielbiają buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podobają są mega ;) zawsze to coś innego niż trampki czy adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! a damskiej kolekcji nie było ?? :>

    OdpowiedzUsuń