sobota, 22 września 2012

Co mam dziś na nogach

Nie mogę nacieszyć się moim nowym zakupem. Nike Air Pegasus '92  Sail Black-Crimson Silver.Te buty maksymalnie przypadły mi do gustu. Na dodatek są bardzo wygodne, więc chodzenie w nich to czysta przyjemność. Muszę tylko uważać gdzie w nich stąpam, bo materiał, z którego są zrobione bardzo łatwo ubrudzić. Całą zimę raczej przeczekają w pudełku, w szafie.

Usłyszałem już stwierdzenie, że dobrze zrobiłem nie kupując popularnych teraz Air Maxów. Mimo, że znalazłem kilka ciekawych ofert, nie dałem się namówić. Teraz przynajmniej nie mam butów, w których śmiga połowa mojej szkoły.






3 komentarze:

  1. pinroll is so 2010.
    pegasusy spoko, ale roboty nie robią, imo am1 i żelki lepsze, chyba że rzeczywiście miałeś zamiar kupować jakieś marne 90tki to wtedy fakt, pewnie z pół twojej szkoły w nich śmiga. pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tu Twoje stopy. Baś

    OdpowiedzUsuń