niedziela, 28 października 2012

Lekko w szoku!

Dzisiejszy obrazek, który zobaczyłem za oknem naprawdę wbił mnie w ziemię ! Wszędzie BIAŁOOOO! Przez chwile nie mogłem w to uwierzyć i z niedowierzaniem patrzyłem na ośnieżone drzewa.
Synoptycy co prawda ostrzegali, że możliwe są opady śniegu i przymrozki ale nie dopuszczałem tej myśli do siebie. Dlatego dzisiaj byłem taki zaskoczony. Nie mam nic przeciwko takiej pogodzie, dopóki siedzę w ciepłym domu i nie muszę wychodzić na dwór. Kiedy jednak czuję śnieg pod butami, zaczyna się narzekanie.


Całe szczęście dzisiaj nie planuje, żadnych wypadów. Zamierzam trochę się pouczyć, obejrzeć jakiś film i totalnie się lenić. Takie niedziele, to ja lubię :)

1 komentarz:

  1. To na pewno zdjęcia z dzisiejszego poranka? Nie mogę uwierzyć o.O

    OdpowiedzUsuń