niedziela, 7 października 2012

Support local brand!

Siemanko!
Wczoraj jak wiecie byłem na szwagrowskich targach w Katowicach. Impreza naprawdę meega. Sam pomysł był już świetny. Lokum, gdzie odbywały się wystawy - Galeria "Szyb", nadało niesamowitego klimatu całej imprezie. Pomieszanie z poplątaniem, w dobrym stylu oczywiście. Można było obok siebie znaleźć awangardowych projektantów ze swoimi abstrakcyjnymi projektami, jak również firmy wiodące prym w streetwearowym świecie. Dodatkowo osobne pomieszczenia ze sztuką, która nie miała nic z modą wspólnego.
Masa ludzi, i tyle samo charakterów i osobowości wyrażonych za pomocą ubioru. Każdy inny, a jednak wszyscy równi i połączeni tą samą zajawką. Piękna sprawa!

Wiadomo jednak, że pojechałem tam aby coś sobie kupić, zobaczyć na żywo ciuchy, sprawdzić jakość niektórych firm. Wiem już, że niektóre brandy mają ciekawe ciuchy, lecz słabe jakościowo lub skrojone w niezbyt dla mnie ciekawy sposób.
 Nie wiem czy wiedzieliście ale ostatnimi czasy rozglądałem się za jakąś czapką. Miałem właściwie upatrzonego już snapbacka, w pewnym internetowym sklepie ale stwierdziłem, że wstrzymam się te kilka dni i jeżeli nic nie wpadnie mi w oko na targach, kupię przez internet. Dobrze, że się wstrzymałem. Przymierzyłem na żywo mnóstwo czapek tego typu, włącznie z tą przeze mnie upatrzoną i w każdej wyglądam jak kierowca ciężarówki i czuję jakbym miał na sobie cylinder. Snapbacki są dla mnie po prostu za głębokie. Od razu skierowałem swoje myśli na 5-panelówki. Miałem już jedną czapkę tego typu i świetnie się w niej czułem. To chyba ten rodzaj czapek, który jest właśnie dla mnie, a co ważniejsze, dla mojej głowy, odpowiedni. Tak więc kupiłem wczoraj Panelka od Transmission. Przypadły mi do gustu kolory, jakie zostały użyte, no i oczywiście krój.
Wszedłem również w posiadanie nowego t-shirtu. Jest to zwyczajny prosty "szaraczek" z logiem brandu. Fameless, kolejny polski projekt z potencjałem. Jestem miło zaskoczony jakością tych ciuchów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz