sobota, 8 grudnia 2012

Skromne łupy

Odwiedziłem dzisiaj Kraków. Skorzystałem z okazji i zabrałem się z rodzicami. Znaleźliśmy również chwilę, żeby zrobić rundkę po jednej z galerii - Bonarce City Center. Muszę przyznać, że wystrój jaki tam panuje, jest jednym z najlepszych jakie dotychczas spotkałem. Naprawdę można poczuć magię świąt :)

Kupiłem sobie w końcu kolejnego "szaraczka", bo moja ostatnia bluza z kapturem jest już mocno wyeksploatowana, a jest to ten element garderoby, który zakładam najczęściej i najchętniej. Moim zdaniem,  taka zwyczajna bluza, powinna znaleźć się w każdej garderobie.
Dodatkowo trafiłem w końcu na koszulę w kratkę, która spełnia moje wymagania. Mianowicie musiała mieć ciekawą kratkę, fajne kolory, nie mogła na mnie wisieć  i co najważniejsza nie obciążać mojego budżetu. Ta, którą kupiłem spełnia wszystkie punkty.





Dziś nie robię już nic. Zaraz zasiadam przed telewizorem z dobrą kolacją i delektuje się spokojnym wieczorem :)

2 komentarze: