niedziela, 15 stycznia 2012

Domowa Pizza.

Pizze każdy lubi, wiadomo! Jest to takie danie, które przypadnie do gustu każdemu, bo ma 'ruchome' składniki. Można jeść z tym, co akurat jest w lodówce lub z tym co się najbardziej lubi, a dzięki przepisom na ciasto bez użycia drożdży jest serio łatwa i szybka do przygotowania, nawet dla mnie :D Moim faworytem jest zwyczajna Capriciosa, jednak z dodatkiem Rukoli.
Podrzuciłem dziś pomysł na taką pizze mojej mamie. Wyszła pyszna ale niestety bez tego zielonego dodatku. No cóż. Kolejnym razem kupię jej na zapas!


Pomyśleć, że wystarczy dobra kolacja i stary polski film, żeby jutrzejszy poranek nie wydawał się taki straszny.

Kładę się już spać, więc Dobranoc wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Wygląda super! A ja wczoraj śledzika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i tym uroczym zdjęciem nawet nie wiesz jaki narobiłeś mi apetyt. Muszę pogadać z mamą ;) Udanego tygodnia!

    Paulina

    OdpowiedzUsuń