poniedziałek, 16 stycznia 2012

Szybkie zakupy

Wróciłem przed chwilą ze spontanicznych zakupów.
Zima kiedy by nie przyszła i tak zaskoczy, więc nie miałem żadnych ciepłych rękawiczek, a na mrozie bez tego ani rusz. Udałem się do pobliskiego H&M. Siostra mi wczoraj dała info, że są jakieś kozackie wyprzedaże i warto zajrzeć. Kupiłem rękawiczki ale nie tylko. Wyczaiłem fajne spodnie chino w kolorze ciemnego khaki. Mam już jedne chinosy i bardzo polubiłem ten krój, więc z drugich w innym kolorze jestem zadowolony. Zwłaszcza, że za śmieszne pieniądze. Kupiłem też grube wysokie skarpety do moich zimowych butów.
Za wszystkie te rzeczy zapłaciłem mniej niż 100 pln, więc cieszę się bardzo!


Ps. Spongebob tak się do mnie uśmiechał, że nie mogłem nie kupić bokserek z jego motywem :D

1 komentarz:

  1. No mam nadzieję, że będzie dobrze i dziękuje za miłe słowa.
    A co do zakupów to widzę , że udane ;pp

    Pozdrawiam. Patrycja

    OdpowiedzUsuń