sobota, 5 stycznia 2013

W poszukiwaniach garnituru

Za niespełna 7 dni mam studniówkę! Najważniejsza z imprez, zwieńczenie 3 lat edukacji w liceum. Jest to wyjątkowy wieczór, więc nie można przyjść w trampkach i jeansach. Takie jest moje zdanie ale i tak znam kilka osób, które potraktują tą imprezę mniej radykalnie.
Ja zamierzam ubrać garnitur. Nie miałem takiego, z którego byłbym naprawdę zadowolony, więc dziś wybrałem się na zakupy. Udało mi się znaleźć odpowiedni lecz nie pokażę go Wam teraz. Po wszystkim postaram się wrzucić kilka fotek. Póki co, zdradzę Wam czym się inspirowałem szukając mojego "gajera" :)








3 komentarze:

  1. uwielbiam mojego faceta w świetnie skrojonym garniturze!
    jest niezwykle sexy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dobrze skrojone garnitury bardzo mi się podobają:) Jeśli mężczyzna jest szczupły to już w ogóle można poszaleć z modelami garniturów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh tak faceci w garniturach - to lubię! czekam na twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń